FASTHOLDELSE AF EKSISTERENDE KUNDER
Fastholdelse af eksisterende kunder er essentielt for din abonnementsforretning
Du kan få hjælp til: Churn prediction, Churn prevention, KPI og Målstyring, CLV beregninger
STIL SKARPT PÅ NYE FORRETNINGSOMRÅDER
systematisk og metodisk tilgang skabe nye og profitable abonnementsforretninger
Du kan få hjælp til: udvikling af Produkt og prisstrategi, produktudviklingsprocesser
UDVIKLING AF EKSISTERENDE ABONNEMENTSFORRETNING
Abonnementsforretninger har løbende brug for justeringer of forbedringer for at sikre rentabiliteten.
du kan få hjælp til: produktstrategi herunder produktmix, prisstrategi og analyser, Opsalg og mersalg
Hos Digitalconsult har vi gennem mange år opbygget ekspert viden og erfaringer omkring abonnementsøkonomi.
ABONNEMENT VOKSER HURTIGERE
Overall, subscription businesses grew revenues about 5 times faster than S&P 500 company
revenues and U.S. retail sales (18.1% versus 3.3% and 4.1% respectively) from January 1, 2012
to June 30, 2018.
KILDE: THE SUBSCRIPTION ECONOMY INDEX BY ZUORA
Steffen Damborg
+45 2143 0168
Søren Schrøder Rasmussen
+45 3022 3600
Mads Hulgaard
+45 2510 1820