Planlægning

Effektiv digital forretningsudvikling der skaber værdi på tre måneder

 

 

#Planlægning

Når vi har projektbeskrivelsen klar, så er det tid til at afdække de tekniske muligheder. Hvilken data har vi præcist til rådighed. Kan vi eksportere data, benytte et eksisterende API eller hvilke metoder har vi til rådighed? For at være sikker på at det valgte projekt er realiserbart, så laver man et data proof-of-concept ligesom man sikrer sig, at der ikke er begrænsninger i brugen af de tilgængelige data iht. interne datapolitiker eller GDPR.

 

Data proof-of-concept skal bekræfte, at vi også i praksis kan få adgang til og eksportere/importere de data, der er nødvendige for at bygge og træne vores algoritme. I vores case, så skal vi for eksempel kunne eksportere data fra både CRM-system, ERP-system og web-CMS og flette data fra de tre kilder med kunde-ID som fælles nøgle. Dette vil gøre os i stand til at arbejde med følgende parametre:

 

Kundens adfærd på websitet (web-CMS)

 

Virksomhedens øvrige kontakt med kunden (CRM-system)

 

Betalinger mellem kunde og virksomhed (ERP-system)

 

To do’s fase 3

 

Lav data-PoC

 

Check ift. interne og eksterne (GDPR m.fl.) datapolitikker

Steffen Damborg

 

+45 2143 0168

 

damborg@digitalconsult.dk

 

 

 

Søren Schrøder Rasmussen

 

+45 3022 3600

 

soras@digitalconsult.dk

 

 

 

Mads Hulgaard

 

+45 2510 1820

 

hulgaard@digitalconsult.dk

 
 
 
 

Copyright © All Rights Reserved

DigitalConsult

Skæringvej 88

8520 Lystrup