Abonnement

Abonnement

FASTHOLDELSE AF EKSISTERENDE KUNDER

Fastholdelse af eksisterende kunder er essentielt for din abonnementsforretning

 

Du kan få hjælp til: Churn prediction, Churn prevention, KPI og Målstyring, CLV beregninger

 

 

 

 

STIL SKARPT PÅ NYE FORRETNINGSOMRÅDER

systematisk og metodisk tilgang skabe nye og profitable abonnementsforretninger

 

Du kan få hjælp til: udvikling af Produkt og prisstrategi, produktudviklingsprocesser

 

 

 

 

 

UDVIKLING AF EKSISTERENDE ABONNEMENTSFORRETNING

Abonnementsforretninger har løbende brug for justeringer of forbedringer for at sikre rentabiliteten.

 

du kan få hjælp til: produktstrategi herunder produktmix, prisstrategi og analyser, Opsalg og mersalg

Hos Digitalconsult har vi gennem mange år opbygget ekspert viden og erfaringer omkring abonnementsøkonomi.

ABONNEMENT VOKSER HURTIGERE

Overall, subscription businesses grew revenues about 5 times faster than S&P 500 company

revenues and U.S. retail sales (18.1% versus 3.3% and 4.1% respectively) from January 1, 2012

to June 30, 2018.

Steffen Damborg

 

+45 2143 0168

 

damborg@digitalconsult.dk

 

 

 

Søren Schrøder Rasmussen

 

+45 3022 3600

 

soras@digitalconsult.dk

 

 

 

Mads Hulgaard

 

+45 2510 1820

 

hulgaard@digitalconsult.dk

 
 
 
 

Copyright © All Rights Reserved

DigitalConsult

Skæringvej 88

8520 Lystrup